2023. nov 29.

Költöztetés

írta: IttMárMindenVan
Költöztetés

Elköltözünk egy új házba. Nagy az izgalom. A férjemnek mennie kell dolgozni, a költözést rám bízza. Egyébként is én leszek itthon többet, hát semmi gond.
A költöztető srácok izzadnak de behordanak mindent. Jó munkát végeznek, ám egy doboz kicsúszik a kezükből, a tartalma széthull a földön. Megdöbbenésemre épp az a doboz, amiben a játékszereim is tartom. Egy vibrátor leesik és reménykedem, hogy nem veszik észre. Szégyenszemre egyikük észreveszi, de úgy csinál, mint aki nem tudja mire való.
– Ez meg mi a csuda? – kérdi.
– Á, csak egy kézi masszírozó – mondom. Nem hazudok, tényleg az.
Forgatja a kezében.
– Ok, de hogy működik?
– Nem érdekes. Csak tegyük el, jó?
– Hálás lennék, ha bemutatná, mert én is szeretnék venni egy masszírozót az asszonynak, de ha még azt se tudom működik–e…
– Ok. Így kell bekapcsolni és ha odaérteti a kívánt testrészhez…
Kikapja a kezemből és a nyakamon simít vele lassan. Az érzés kellemes, hát hagyom. Folytatja a vállamon, a másik srác észreveszi, hogy izzadok a pólóm alatt és letörli az izzadságot. Mivel állam alól továbbra is csordogál az izzadság – meleg van – ő továbbra is törölgeti a dekoltázsomat. A másik srác már a hátamnál tart és leállítanám, ekkor a törölgetős srác már a mellem közét és nemsokára a bimbóim törölgeti. Másik kezének is talál munkát, mert szerinte a combomon is csurog az izzadság. Eltolom a kezét fent, akkor alul simogat. Amikor eltolom a kezét lentről akkor megint a mellem törölgeti. Közben a hátsó srác már a fenekemnél masszírozna, de nem fér hozzá rendesen. Kapja magát és felkap engem, majd hasra fektet a pamlagon.
– Fiúk inkább fejezzék be amit elkezdtek – célzok nekik ezzel a költöztetésre.
– Rendben hölgyem – mondják egyszerre és a törölgetős srác bemászik a szétfeszített combom közé és a nyelvével törölget, de már nem a combom. A vibrátoros srác a mellem masszírozgatja, majd leadja a haverjának a készüléket és a szájával folytatja. Az alul törölgető, nyalakodó srác kap az alkalmon és a vibrátoron. Erősen belém vágja, kicsordulnak a könnyeim…
Kis idő múlva az egyik srác lefog, a másikuk már nem a vibrit tömi belém. Sikítok, mert nem akarom és fáj. A srác durva, de amint hozzátágul a bensőm, legalább már nem fáj. Megadom magam, hisz úgyse tehetek semmit két erős férfi ellen. Mikor ezt észleli aki eddig karomat a fejem fölé nyomta és a mellem csókolgatta, harapdálta, abbahagyja a ténykedését, elereszti a karom és belöki a faszát a számba. Ráharapok kissé, amikor nagyon mélyre kerül. Csattan egy pofon, én kapom.
– Ne fogazz, mert megjárod – int a szopatós srác – Szívd meg jobban, ne kímélj! – vigyorog.
Nincs mit tenni, abban bízok, ha engedelmes leszek, gyorsabban végeznek és békén hagynak. Sajnos azonban a fantáziájuk meglódul és satuba fognak. A popsim még szűz, férjemnek se engedtem soha. Most viszont azt a kaput is beveszik és nagyon szégyellem magam, amikor egész orgazmus sorozat tör rám emiatt.
A legnagyobb baj az, hogy már én is kívánom őket és igyekszem mihamarabb keményíteni azért, hogy minél előbb bennem lehessen valamelyik. A srácok röhögnek és felváltva dugnak. Vigyáznak, hogy ne élvezzenek el, hogy minél tovább kiélvezhessék a testem.
Közben kérdezgetnek, dicsérnek.
– Ugye milyen jó szűk?
– Apám én soha nem basztam ilyen forró pinát!
– Nagyon szép a melled is.
– Na meg a segge is. Annyira formás…
– Te, én meg is dugom megint ott – és megteszi.
Röviden csinálja, így nem annyira jó.
– Kérlek! Nem lehetne megint ketten? – suttogom.
– Mit szeretnél bébi? Nem hallom.
– Azt akarom, hogy basszatok meg megint mind a ketten egyszerre – kiabálom, mert nem lehetnek ennyire süketek.
Sajnos ebben a pillanatban lép be a férjem és így már az a lehetőségem is elúszott, hogy megmagyarázzam neki, én nem is akartam ezt az egészet.

 

Szólj hozzá