2023. aug 30.

Bébiszitterünk barátja

írta: IttMárMindenVan
Bébiszitterünk barátja

bebiszitter_baratja.jpg

 

Egy napfényes nyári délután mozi előtti programként férjemmel az emberi kapcsolatokról beszélgettünk, a bébiszitterünkre várakozva, egy-egy jéghideg italt kortyolgatva. Róla, rólam… Kettőnkről, a szexuális életünkről.
Bevallotta nekem, hogy mikor legutóbb Spanyolországban járt üzleti úton, megkörnyékezte őt az egyik szállodában a szobalány.
– Persze… Majd el is hiszem, hogy te vagy a fiatal spanyol lányok legnedvesebb álma.
– Háát… Fiatalnak éppen nem mondanám. Tudod, amikor egyik délelőtt felszaladtam a jegyzetfüzetemért, meg a mobilomért, amit elfelejtettem magammal vinni, egy korombeli de csinos, jó alakú nő éppen ágyneműt cserélt azon az ágyon, amiből én nemrég szálltam ki. Biztos rajta maradt az ágyneműn az izzadtságszagom, mert előzőleg rólad álmodtam.
– Képzelem miket. Te disznó – cukkoltam őt vigyorogva, és vártam mivé fajult köztük a dolog.
Ő rám kacsintott és megcsókolt, majd így folytatta.
– Igazából te csak az egyik résztvevő voltál, de a másik titok.
– Ugyan miért lehetne titok? Hiszen csak álom volt. Mondd csak el ki volt! Ismerem?
– Épp azért kell titokban tartanom, mert ismerjük őt és nem akarnám, hogy ez valósággá váljon.
– Te nem szeretnéd, hogy valóra váljon az álmod?
– Hát ezt az álmomat annyira nem.
– Na, mondd már el ki volt? Egy barátnőm?
– Nem. Ha annyira tudni akarod Tomi.
– Mi? Tomi, te és én? Ugyan mit csinálhattunk volna mi hárman együtt az álmodban? – vigyorogtam élvezve a meglepetését.
Azt ugyan még nem sejtettem, hogy ott mit csinálhattunk volna, azt viszont nagyon is tudtam, hogy az én fantáziámban hogyan zajlott volna a dolog. Meséltem neki egyszer arról a vágyamról, hogy kölcsönad egy férfinak. Nos, nem teljesen szimpla kölcsönként álmodtam ezt. Ő is szerepelt abban és ő lett volna a „kamat”. Kedvesem szemrehányó pillantást vetett rám, de nem válaszolt erre. Helyette folytatta igazi kalandját.
– Utólag megtudtam, hogy Isabel a neve. Akkor ugyan nem foglalkoztam ezzel, inkább élveztem a hátsója látványát, mert a nő az ágyazáskor lehajolt – és mivel az egyenszoknyájuk nem túl hosszú –, kilátszott a csipkebugyija. Úgy láttam nem hord melltartót, azzal együtt elég igéző látvány volt. Elég nagy mellei voltak… Nem fogod elhinni, hogy mit csinált. Még sose láttam ilyet egy nőtől!
– Na, most már komolyan kíváncsivá tettél! Ugyan mit lehet csinálni ágyazás közben lehajolva?
– Szagolgatta az ágyneműt. De nem a tisztát.
– Aztaa…
– Halkan köhintettem, hogy észrevegyen. Megfordult, de nem jött zavarba. Rám mosolygott, aztán visszahajolva folytatta tovább a munkáját, mintha mi se történt volna. Viszont a farát innentől nagyon riszálta, hát mögé állva simogattam egy kicsit – mélázott el Joci beszéd közben, a combom simogatva.
– Rövid időn belül összegabalyodtunk – folytatta. – Tudod, ez olyan gyors menet volt, mert azt mondta nem ér rá.
– El tudom képzelni nálad mi a gyors – nyújtottam rá a nyelvem.
– De tényleg gyors volt! Nem tartott fél óránál tovább. Persze még az éjjel bepótoltuk, mert utána rákérdeztem, lenne e kedve velem táncolni vacsora közben. Viszonozni szerettem volna a kedvességét és az élvezetet, amit okozott, de pénzt felajánlani annyira banális dolog. Elfogadta a meghívásom és egész romantikusra sikerült az esténk. Ha nem tartanék attól, hogy Kira meglátja, megmutatnám neked videón.

Kira a bébiszitterünk, akire vártunk. Indulás előtt ugyan még én teszem tisztába kicsinket és megszoptatom majd, de elaltatni már neki kell. Eddig jól végezte a teendőit a lány, bár tudtam róla, hogy időnként felhívja barátját, Gyurit puszilkodni, miután Virág elaludt. Virágnak hívják a kislányunkat, öt hónapja ragyogja be életünket a kiscsillag.
– Ok, majd mozi után megnézzük. Az a Love, Gaspar Noéval egész jó ötletnek tűnik.
– Izgalmas szerelmi háromszög és mondanivalója is van.
– Na és veled kicsim történt valami fontos míg oda voltam?
– Háát… Tudod az úgy történt, hogy csajos bulit akartunk tartani barátnőimmel, és nem tudtam meddig fog tartani, emiatt igénybe vettem Kira szolgálatait egyik nap. Mire hazaértem eléggé beindult állapotban találtam rá és Gyurira.
– Az mit is jelent pontosan édesem? Csak nem meztelenek voltak? – nézett rám tettetett szörnyülködéssel kedvesem.
– Nos, valahogy úgy, de tudod nem minden látszott igazán. Gyuriból legalábbis az izgalmas része nem.
– Azt akarod mondani, hogy bebújt valahova?
– Hm.. Hát igen. El nem ítélhető módon elbújtatta Kirában a családi ékszerét, amit ő egyáltalán nem vett zokon. Ezt meg onnan tudom, mert érkezésem után még legalább öt percig bújtatta el magában Gyuri ékességét.
– Azt akarod mondani, hogy kukkoltál? – ezt már eléggé érdeklődő mosollyal nyugtázta a drágám.
– Mondjuk úgy, hogy illedelmesen megvártam míg végeznek. Azt olvastam valahol, hogy árt az egészségnek, ha ilyen foglalatosság közben megzavarnak valakit. Kicsim aludt, arról meggyőződtem, szóval…
– Értem. Tudtam, hogy megértő vagy, de nem lett volna muszáj kukkolnod! – mondta, mint egy szigorú tanár az iskolában, egy rosszalkodó nebulónak. Persze én tudtam, hogy csak viccel és nem vettem zokon, bár tettetett felháborodással a hangomban válaszoltam.
– Ha nem teszem, akkor honnan tudhattam volna, hogy megunták?
– Szerintem szóltak volna…
– Nyilván azt teszik, ha tudják, hogy megérkeztem, de akkor köszönnöm illett volna nekik…
– Rendben, meggyőztél – adott egy puszit megbocsátásképpen – Na és utána?
– Ugye nem hiszed, hogy csak ennyi? Elég kíváncsi lettem ám.
– Gondolom nem Kira bájai érdekeltek…
– De nem ám! Amennyit láttam az egészből, arról győzött meg, hogy Gyuri nem tudta teljesen elrejteni egy ideig azt a szép, egyenes rudat, mire meg végeztek, már Kira marka sem kellett volna hozzá, hogy ne láthassam. Elég gyorsan fel tudtak öltözni, meg egyébként sem illett odanéznem…
– Aha… – mondta sejtelmesen mosolyogva párom.
– De a következő estén Gyuri azzal állított be, hogy seholsem találja Kirát és arra gondolt, hogy ismét bébisztterkedik nálunk, ezért meglátogatott.
– Miért nem hívta fel mobilon?
– Én is ezt kérdeztem, de ő azt mondta, már annyiszor hívta, hogy lemerült a mobilja. Nem mondhattam neki, hogy menjen haza és töltse fel, mert ebben a pillanatban sírt fel picim, úgyhogy intettem Gyurinak, hogy foglaljon helyet én meg indultam megetetni Virág-szálunkat. Tisztába tettem, és már szoptattam, amikor észrevettem, hogy a srác nem lent ült le, hanem ott áll az ajtóban és minket figyel. Felizgatott a helyzet, hiszen ez elég intim pillanat. Őt se hagyta hidegen a látvány, bár fogalmam sincs mi az erotikus egy szoptatásban, de eléggé megnőtt a tetszési indexem, amit a nadrágja elején mérhettem volna le.
– Csak volna?
– Hát… Akkor még nem gondoltam semmire, csak örültem, hogy fogy a tej a mellemből és talán büszke is voltam, mert tudod, hogy most nem annyira kicsik, mint régebben.
– Nekem régebben is tetszettek. Annyira érzékenyek… – pöckölte meg a bimbómat Joci, amire válaszul megremegtem.
Játékosan meglegyintettem őt, nem mintha eszem ágában lett volna elijeszteni, bár úgy hiszem az egyébként sem sikerülne. Később viszont majd sort kerítünk a pöckölgetése folytatására.
– Ha így folytatod nem fogom tudni elmondani! Vagy nem is érdekel már?
– De, de… Muszáj elmondanod, ha már én is meggyóntam „bűneim”.
– Miért lenne bűn, ha jó étvággyal eszik valaki?
– Ok, köszi, hogy feloldozol. Ezért jó mindig hazajönni. Sokkal jobb, mint a templomban meggyónni.
– Csak azért, mert tudod, hogy utána ismét bűnbe eshetsz – nyújtottam rá a nyelvem csúfolódva.
– Ha a feleségemet fogyasztom jó étvággyal az csak nem bűn?! Tudod… A bibliában is az áll, hogy szaporodjatok és sokasodjatok…
– De az is oda vagyon írva, hogy ne paráználkodj!
– Igaz. Ezért is jó, hogy te mindig feloldozol minden bűnöm alól – mosolygott.
– Azért nem mindegyik alól. Na meg nem is én lennék az illetékes a feloldozásban.
– Én mégis tőled kérek minden esetben bocsánatot, és nem érdekel, hogy mit mond a papunk. Szóval? Mit tettél szegény sráccal? Megitattad tejjel?
– Perverz! Nem neki való. Meg nem is szereti ő azt.
– Azt meg onnan tudod, hogy…
– Megkínáltam vele. Annyira nézett és nem tudtam eldönteni, mi izgatta fel, hát gondoltam, teszek egy próbát…
– Ezek szerint nem arra indult be.
– Hát nem. Egy picit fintorgott, amikor a másik mellemből spricceltem egy picit a szájába. Persze akkor már nem, amikor ő ezt viszonozva máshova spriccelt nekem – merengtem most én el a történteken.
– Drágám, egy férfi-spricc egészen más okból történik.
– Igen? De egy olyan nélkül te sem születtél volna meg, vagy tévedek? Szóval, valahol mégiscsak hasonlít a két spricc funkciója.
– Nem vitatkozom, de amúgy nagyon ügyes vagy, hogy betaláltál a szájába.
– Ne hidd, hogy olyan közelről nehéz dolgom volt.
– Közel?
– Igen, mert az később történt csak, miután jóllakott Virág. Előbb mesterséges légzéssel tápláltam a srácot, mert eléggé lilult a feje. Nem a felső te! Hanem ami kikandikált a nadrágjából. Na, utána ő is igyekezett mesterséges légzést alkalmazni rajtam, de azt alig hagytam neki, mert addigra már úgyis alig kaptam levegőt.
– Te leszoptad Kira pasiját? – hüledezett párom.
– Nem, csak megkóstoltam. Amikor megindult pár csepp nedv belőle, akkor már tudtam, hogy nincs szüksége mesterséges lélegeztetésre.
– Na, de… El tudnád mondani értelmesen végre?

Azzal elmondtam neki folyamatában azt, hogy nem vettem észre, hogy a srác követett Virághoz, ugyanis amikor hellyel kínáltam őt, azt nem annak vette, hanem úgy értette, hogy utánam kell jönnie. A lépcsőn felfelé elnyomta lépteinek zaját a magassarkú cipőm kopogása, meg amúgy is kissé elgondolkodhattam. Amint kislányom közelébe kerültem és tisztába tettem, akkor meg az igyekezetemben nem figyeltem másra, így csak akkor vettem őt igazán észre, amikor már elhelyezkedtem kislányommal a fotelban és etetni kezdtem. Persze egyből feltűnt az elülső nadrágzsebében a mobilja, és szóltam neki, hogy a kisasztalon talál töltőt, hiszen azért jött, ugye?! Akkor lepődtem csak meg picit, amikor a farzsebéből varázsolta elő a mobilt. Na, miután töltőre tette a kis asztalkán a telefont, megfordult és akkor láthattam, hogy az elején az nem a mobilja volt. Nem kellett hozzá sok ész, hogy kitaláljam, azért indult be rám a kedveském, mert a lépcsőn felfelé fejmagasságában lehetett a hátsóm, amit a magas sarkú cipők hatására valószínűleg a kelleténél jobban riszáltam. Erről ugye nem tehettem, hiszen azt se tudtam, hogy jön utánam. Arról se tehettem, hogy meglátta a cicimet, bár kicsim etetése egyébként is előrébbre való lett volna, mint a szemérmeskedés.
Szoptatás alatt végig élveztem a tekintetét, amin látszott mennyire kíván. Utána meg a büfiztetés ideje alatt muszáj volt megkérnem, hogy vigye le a mobilt a nappaliba tölteni, mert ha elalszik Virág, nem lenne jó, ha éppen arra ébredne fel. Szót fogadott, és mire visszaért, én már épp az ajtón fordultam ki. Összeütköztünk, de nem hagyott elesni. Ő nemcsak elkapott, hanem ölbe vett és lovagiasan a nappali kanapéjára helyezett, amit addigra már kihúzott, így kényelmesen elfértünk egymás mellett. Nos, eleinte egymás mellett, később többféle módon „pihentünk”.

– A végén neki volt sürgősebb dolga az illemhelyen, közben csöngött a mobilja, amit megszokásból felvettem. Egy kicsit meglepődtünk Kirával mindketten. Én azért, mert elfelejtettem, hogy nem az én telefonom, és nem te szóltál bele, ő meg éppen amiatt, hogy engem hallott. Persze egyből rákérdeztem, hogy hol lehet a pasija, mert „ezt a telefont valószínűleg itt hagyta a múltkor, amikor nálunk jártatok és szeretném neki visszaadni”. Azt mondta nem tudja, mert egész délután Gyurit várta otthon. Elnézést kért, amiért nem vették észre, hogy kiesett a sráca zsebéből, mire én megbocsátottam neki természetesen. Megegyeztünk, hogy amelyikünk előbb találkozik vele, odaadja Gyurinak, persze annak joga van zálogra a kis butustól, amiért elhagyta. Nyilván én nyertem, így a zálogot behajtottam. Jó mélyre… Aztán rákérdeztem Gyurira, hogy a csudába nem találkozott Kirával, amikor egész délután őt várta otthonában. Kacsintott és azt mondta, hogy ő úgy emlékezett, hogy ide beszéltek meg légyottot.

Mire párom szóhoz jutott volna, beállított Kira, és mi ketten mehettünk moziba. Annyit azért észrevettem, hogy kedvesemnek tetszik a fiatal lányka, és ő is megnézte magának férjem izmait, szemét. Ebbe persze semmit nem gondoltam bele, mert férjemnek inkább a korunkbeli érett nők voltak az esetei. Kirával való utolsó játszadozásunk alkalmával ő meg elmondta, hogy szereti a pasiját, Gyurit, és a velem való kalandját ő nem is számítja megcsalásnak, hiszen gyermeket nem csinálhatnánk egymásnak. Emiatt nem mondtam el neki, hogy talán csak részéről szerelem az, másként a kedvese nem hinném, hogy összekeverte volna a légyottok helyszínét. Vagyis Kira nem tudott Gyuriról és rólam, Gyuri meg nem sejtette, hogy Kira és köztem előfordult pár alkalommal némi csajos dolog.

A filmet már láttuk, na meg annyira nem volt érdekes, hogy egy óra múlva ne indultunk volna haza. A film végét mi amúgy is – már előzőleg – megbeszéltük egymás között azzal, hogy egy szerelmi háromszögnek sosincs jó vége, emiatt tudtuk, hogy annak se lenne. Persze elképzelhető, hogy lesz folytatása, mert a rendező nagy bölcsen nyitva hagyta, azaz egyelőre mindenki saját maga döntheti el, hogy jó véget szán-e a szereplőknek, avagy sem.

Mikor hazaértünk semmi rosszra nem gondoltunk, hiszen Kira nem mondta, hogy Gyurit ide várja. Persze tudta hol talál óvszert, ha mégis megjelenne a szemtelen pasija.
Nem lehettünk ebben biztosak, de annyira nem gondoltunk bele ebbe. Sokkal jobban lekötötte a figyelmünket az a gondolat, hogy nemsokára együtt leszünk, és miket fogunk akkor tenni a másikkal. Ezt ugyan általában előre meg szoktuk beszélni, persze részletekben, hogy izgalmasabb legyen. Most is alig vártam, hogy felérjünk a szobánkba és elmondja, mi velem a szándéka. Igen, mindig a férfi az első ilyen tekintetben. Már csak azért is muszáj ez a sorrend, mert néha bizony az az első kívánsága, hogy fel kell állítanom őt. Mivel ez is kétszereplős játék, és szeretek a férfiak testén ügyködni, ez nekem is kedvemre való, ráadásul a következő kérés így az enyém, azaz én dönthetem el, hogy milyen pózban szeretném. Ez tehát nekem dupla élvezet, és dupla nyereség. Hiába, nem mindig az első helyezett a nyerő.

Mivel tehát nem gondoltuk, hogy Kira nincs egyedül, annak ellenére, hogy idejekorán értünk haza, eszünkbe sem jutott a hátsó bejárót használni, és a garázsból egyenesen a nappaliba vitt az utunk. A garázskapu eléggé nagy zajjal csukódik, amit a nappaliban normál körülmények között érzékelni lehet, így ők bármit is csináltak, jutott rá idejük, hogy ne teljesen meztelenül találjunk rájuk. Mindkettőjüket félmeztelenül találtuk a nappaliban.

Gyurinak a boxeralsót, Kirának a bugyiját sikerült magára kapnia, de ennyi volt a teljes ruházatuk. A pólójuk a padlón hevert. Kira egyik karjával a mellét, a másik kezével az ágyékát igyekezett takarni.
– Jaj, ne!!! Már itthon vannak? – kezdte csodálkozva Gyuri.
– Ne aggódjatok. Nem akarunk félbeszakítani – mondtam. – Ne zavartassátok magatokat.
– Mi? Tényleg?– kérdezte meglepődve Gyuri.
– Szívesen néznénk titeket. A film eléggé unalmas volt – válaszoltam – Persze csak, ha nincs kifogásotok ellene.
Kira erre majdnem sikoltott.
– Ó, igazán?
Nem tudtam eldönteni, hogy örömében, vagy meglepetésében sikított a lány. Láttam, ahogy Joci szeme kigúvad az előtte feltárulkozó istennői ékszerekre, amint a nő leengedte a karját.
– Talán csatlakozunk hozzátok, hehe – léptem kicsit előrébb. Jocihoz hajoltam és csókolgatni kezdtem.
Egy óvatlan pillanatban lelöktem Jocit a fotelba a kanapéval szemben, majd lehúztam róla a nadrágját és az ingjét. Aztán az pólóját is. Már felállt neki. Gyorsan ledobtam magamról is a ruháim. Levetkőzve álltam előtte, miközben kedvesem simogatta magát. De ő nem rám nézett. Tekintete a gyönyörű Kirára szegeződött, aki időközben elhelyezkedett a kanapén, hanyatt dőlve rajta. Gyuri törökülésben a lány elé telepedett, összefogta két ujját, és éppen arra készült, hogy megnyalja. De Gyuri sem a barátnőjét vizslatta. Egy másik nőt nézett a szobában. Engem. Teljesen szembe fordultam vele, és mindkét kezemmel megemeltem a mellemet. Kira szeme ide-oda cikázott Joci farka és a meztelen testem között.
– Hát srácok, nem vagytok nagyon egymásra indulva, ha mindannyian a szoba túloldalára néztek – ugrattam őket.
– Talán lányokat kéne cserélnetek – néztem Gyuri és Joci szemébe évődve.
Arról álmodoztam, hogy egyszer részem lesz egy ilyen pillanatban, és ez most így hirtelen megvalósíthatónak tűnt.
Kira örömében felsikoltott.
– Nos, Kira, azt mondtad nekem a fotóalbumunkat látva, hogy Joci képét csodálatosabbnak tartod, mint az én fotóim – mondtam, várva, hogy történjen valami.
– Gyerünk! Nem harap! – sürgettem a lányt. Gyuri kivette az ujjait a szájából, ám annyira meglepődött, hogy nem tett semmit.
Kira megerősítésért Gyuri-ra nézett. Gyuri lazán vállat vont. A lány egy pillanatra párja lába köré fonta saját lábát, majd mindkét lábát átlendítve a srácon, felült. A mozdulat akaratlanul is felfedte bozontos punciját, csillogó rózsaszín nyílását, mielőtt összezárta volna a lábát. Kicsit szégyenlősen, kicsit félénken újra Gyuri-ra nézett.
– Akarod?
Ő csak felvonta a szemöldökét, és ismét vállat vont, mintha engedélyt akarna kérni saját magától.
Elővettem egy óvszert a rekeszből, oda dobtam Kirának, majd átültem Gyuri mellé a kanapéra. Hamarosan egy nagyon ideges Kira állt Joci előtt, és azon töprengett, mit tegyen ezután.
Gyuri és én egymás felé fordultunk, én pedig a fülébe súgva kérdeztem.
– Meséltél Kirának rólad és rólam? – közben a fiatal srác ujjai eltűntek bennem.
Utólag megtudtam, hogy én voltam Gyurinál a „pótszer”, amikor Kira valamilyen okból „mosolyszünetet” rendelt el, és nem engedte, hogy sok minden történjen közöttük.
– Nem, nem tudja – súgta vissza.
– Én elmondtam Jocinak – tudattam Gyurival.
Csókolózni kezdtünk, de közben mindketten a másik kettőt figyeltük a szemünk sarkából. Gyuri farka sziklaszilárddá vált a markomban.

Joci gyengéden megbökte Kirát, arra biztatva őt, hogy üljön az ölébe. Kira markába adta a farkát, ő meg a lány combjára tette a kezét. Amikor Kira húzogatni kezdte a fitymát, Joci keze eltűnt a lábai között. A karja mozdulatából tudtam, hogy dörzsöli a punci ajkakat. Kira mélyeket lélegzett, és kipróbálta férjem csókját. Joci hagyta magát, aztán visszacsókolt. Kicsit később Kira zihálásából egyértelműen kiderült, hogy párom ujjai rátaláltak a lány gyönyörgombjára, és nem sokkal ezután a karja ütemes mozdulata elárulta, hová tűntek az ujjai. Ő is nagyot sóhajtott a lány keze munkájától.
Amikor Kira teste kezdett görcsölni, Joci helyet cserélt vele. Ő állt fel, a lányt ültette a fotelba, és ahogy Kira leült a székre, Gyuri és én láthattuk, amit már addig is tudtam, hogy az ujjai még mindig a lány hüvelyében vannak. Joci nyalni kezdte és közben simogatta a nőt. Kira felnyögött.

Ekkor Gyuri farka már a számban volt, közben sikerült hátranyúlnia, hogy belém dugja az ujját. Addig játszottunk így, amíg mindketten a csúcs közelébe nem értünk. Egy élvezkedő cicaként másztam az ölébe, majd lassan magamba fogadtam. Gyuri magáról megfeledkezve szopta a mellemet, miközben alulról dugott. Meglepetten állt meg, amikor megízlelte a tejemet.
– Tudod, ezek igazából erre valók – vigyorogtam, és élvezettel folytattam a szeretkezést, csak néha pillantva a másik párra.
Amikor zörgő hangot hallottam a vállam fölött, hátranéztem. Joci kivette az óvszert Kira tenyeréből, feltépte a csomagolást, miközben farkát a lány hasán nyugtatta. Gyuri is figyelte. Joci rányomta a gumit a farka hegyére, Kira pedig gyorsan legördítette. Aztán egy pillanat és benne is volt. Kira hangosan felnyögött. Ezután a férjem erőteljesen mozgott ki-be a lányba, közben szorongatta a mellét, és végigcsókolta az arcát meg a nyakát. Szabályosan élvezkedett a ruganyos, fiatal női testen. Csókra nem igazán jutott idő, de ez egyiküket sem zavarta, gondolom előzőleg már kiélvezték annak örömeit is, ajkuk duzzadt állapotából ítélve.
A nő orgazmusa tetőzött először. Jocié picit később jött, körülbelül ugyanabban a pillanatban, amikor Gyuri farka belém spriccelt. „A francba! Kellett nekünk annyit figyelni őket?! Mi elfelejtettük az óvszert.” – jutott eszembe megkésve. Imádom ezt az érzést, de gyereket akkor sem akarnék Gyuritól. Nem gond: van itthon esemény utáni, csak el ne feledjem bevenni!

Joci felkelt, és kiment a fürdőszobába, hogy az óvszert kidobja. Kira lecsúszott a székre, és mosolyogva hátradőlt, szemmel láthatóan nem törődött azzal, hogy széttárt lábai között feltárul a fényes punciszőr, amiből csorog a szerelemlevük. Tudtam, hogy sok dolga lesz a takarítóknak a fotellal. Alaposan be kell samponozni ott, ahol Kira nedve beszennyezte a széket. Persze a kanapén is jó sokat kell majd dolgozni.
Gyuri és én kifulladva ültünk, és bámultuk csodálatos, fiatal nő testét. Aztán Gyurival egymásra mosolyogtunk és rövid bemutatót tartottunk Kirának a csókolózásból. A lány válaszul ránk mosolygott.

Mikor Joci visszatért, Kira odaállt elé és hosszan ölelték, csókolták egymást.
Ezután férjem kifizette Kirának a szokásos gyermekmegőrzési díjat, aztán otthagytuk őket, hogy szoptathassam a kis Virágot, és egy gyors zuhanyt követően szeretkezhessünk a saját ágyunkban. Hogy mennyire ragaszkodott drágám Kira szokásos díjához azt nem kérdeztem tőle. Utálok garasoskodni, na meg a lány sem panaszkodott, így egészen biztosan megkapta, ami neki járt.

Még etettem picimet, amikor felhallatszott Kira és Gyuri szeretkezése a nappaliból.
– Megtetted!? – hallottuk Kira kiáltását, miután a nyögések véget értek, és tudtam, mit vallott be neki Gyuri.

Szólj hozzá